زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...زندگی زیر یه سقف من و همه امیدم...، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

...

1391/11/19 18:52
نویسنده : مامان نینی
195 بازدید
اشتراک گذاری

... اذانه یهو دلم گرفت و ناخودآگاه اشکم دراومد... گریه


بخدا دیگه خجالت میکشم به شوشو بگم که بازم پری اومد یا بازم نشد...کلافه

 دیروز اساس خریدیم واسه خونه جدیدمون نمیزاشت دست به هیجی بزنم... فکرمیکنه خبریهنگران


خدا به همه مون کمک کنه... خدایااااااااااااااااااااااااا به فریادم برس... به فریاد از سر بیچارگیو ناتوانیم برس...

قربونت برم واسه تو که کاری نداره... یه نیم نگاهییییییییییییییییییییی...چشم

بازم منفیییییییییییییییییییییییییییییییییگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لیلا مامان پرنیا
19 بهمن 91 19:51
امروز روز تولدمه ومن تو این روز واسه ی همه اونهایی که دوست دارن مامان بشن دعا میکنم تا فرشته ها یه آمین بلند بگن به خدا توکل کن دوست خوبم
مامان ارمينا
19 بهمن 91 19:53
سلام ايشالا كه به ارزوت برسي و خدا يه ني ني خوشگلت بهت بده
مامان آوش و آویسا
20 بهمن 91 13:31
سلام دوست خوبم من برای شما و تمام کسایی که در انتظار اومدن یه نی نی هستند دعا می کنم امیدوارم به زودی زود نی نی دار شدنت رو روی وب بهمون خبر بدی. انقدر نگران نباش خدا حتما زمانش رو از قبل مقرر کرده
هستی خواهر هیربد
20 بهمن 91 16:22
عزیزم ناراحت نباش حتما خدا یه نی نی گوگولی بهت میده خدا خیلی مهربون دعای تمام بنده هاش را براورده میکنه منم خیلی دوست داشتم خدا یه داداش بهم بده باصبر ونیایش خدابهم یه داداش داد
مامان نفس طلایی
20 بهمن 91 17:01
سلام من چند تا از مطالبتون و خوندم خوب چرا دکتر نمیری؟